Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika ma obowiązek znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeżeli delegacja dotyczy tylko kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu lub spotkaniu z potencjalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy na ogół zaczynają się nimi interesować w chwili chęci wysłania pracownika na dłuższy okres czasu. By zrozumieć wszelkie ważne i przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie dyrektywa wdrożeniowa dotycząca delegowania pracowników. Jeżeli więc chcemy się zapoznać z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.